Alle varer på olivewellness.se er angivet inklusive moms.
Alle priserne er forhøjet med forsendelse, medmindre andet er angivet. Ved at bestille fra olivewellness.co.uk accepterer du de offentliggjorte vilkår og betingelser, der er anført nedenfor, og bekræfter, at de oplysninger, du giver om dig selv, er korrekte.
Udtrykkene vi, vores, os og os nedenfor henviser til Olive Wellness Nordic AB.
Oplysninger om virksomheden:
Olive Wellness Nordic AB
Box 10022
181 10 LIDINGÖ
e-mail: info@olivewellness.se
Organisationsnummer: 559265-4528
I samarbejde med Klarna Checkout tilbyder vi fakturabetaling, afdragsbetaling, betaling med kreditkort, swish og direkte betaling.
Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der måtte opstå på grund af produktet. Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser/fejl som følge af omstændigheder uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan omfatte, men er ikke begrænset til, arbejdskonflikter, brand, krig, offentlige ordrer, nedsat eller manglende levering fra leverandøren. Desuden tages der intet ansvar for eventuelle ændringer af produkter/produktkarakteristika foretaget af den respektive leverandør og andre faktorer, som ligger uden for vores kontrol.
Når du har gennemført din bestilling, sendes der en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. I bekræftelsen finder du alle oplysninger om dine produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse. Hvis der er en fejl i ordrebekræftelsen, bedes du kontakte vores kundeservice straks.
Vi forbeholder os retten til at justere din ordre, efter at ordren er blevet afgivet.
Denne situation omfatter, men er ikke begrænset til, hvis du har givet forkerte oplysninger i onlinebutikken, via telefon eller e-mail.
Forsendelsesomkostningerne for en ordre opkræves i henhold til den faktiske vægt - dette sker automatisk i onlinebutikken, og prisen for forsendelsen vises ved kassen. Priserne er baseret på DHL's og Budbees prislister. For ordreværdier på over 210 DKK tilbyder vi forsendelsesomkostningerne.
Alle priser er aktuelle og kan ændre sig i fremtiden.
Den individuelle og aktuelle samlede pris for din ordre vil blive lagt sammen ved kassen, herunder eventuelle forsendelses- og betalingsgebyrer samt moms.
Vi tilbyder følgende betalingsmetoder
Klarna Checkout (kortbetaling, direkte betaling, faktura, afbetaling og swish)
Læs mere om vilkårene og betingelserne for Klarna Checkout
Læs mere om Klarnas databeskyttelsespolitik
Som kunde har du mulighed for at vælge din betalingsmetode mellem kort, direkte betaling, faktura eller afbetaling med Klarna.
Hvis du aldrig har handlet hos Klarna før, foretages der en mikroundersøgelse på købstidspunktet for at kontrollere din kreditværdighed.
Alle indsamlede data behandles i overensstemmelse med persondataloven.
For at vi kan tilbyde dig Klarnas betalingsmetoder, skal vi dele nogle af dine personlige oplysninger med Klarna, f.eks. kontakt- og ordreoplysninger, så Klarna kan vurdere, om du kan tilbydes deres betalingsmetoder og skræddersy betalingsmetoderne til dig.
Du kan finde flere oplysninger om Klarna her.
Brugen af disse data er reguleret i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas databeskyttelsespolitik.
Alle priser i butikken er angivet i DKK, og alle priser er inklusive 25 % moms eller 12 % moms på priser for fødevarer.
Vi forbeholder os ret til at ændre priserne som følge af prisændringer fra leverandører, trykfejl i prislisten og unøjagtigheder i priserne som følge af ukorrekte oplysninger og forbeholder os ret til at justere prisen.
Vores normale leveringstider er 2-5 arbejdsdage afhængigt af den valgte forsendelsesmulighed. Ordrer afgivet i weekenden sendes tidligst den følgende mandag. Hvis der opstår forsinkelser i leveringen (uden at vi giver dig besked om en længere leveringstid), bedes du kontakte vores kundeservice info@olivewellness.se
Vi tilbyder levering med DHL og Budbee.
Du skal angive gyldige og korrekte leveringsoplysninger. Hvis Olive Wellness Nordic AB modtager en pakke tilbage, som er sendt til den forkerte adresse eller ikke er blevet afhentet, er det op til dig at betale ny forsendelse. For ordrer, der ikke afhentes, opkræver vi et gebyr på 250 SEK.
I tilfælde af en ødelagt eller åbnet kasse ved levering skal du kontakte dit leveringssted straks, når du henter pakken. De har færdige skadesanmeldelsesformularer.
Gem altid emballagen og flasken/glasset/posen, og dokumentér skaden (tag et foto).
Vi har brug for dette til kravet til transportøren.
Vi forbeholder os ret til at foretage eventuelle trykfejl på dette websted og det endelige salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne repræsenterer produkternes nøjagtige udseende, da der kan forekomme en vis farveforskel afhængigt af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi gør altid vores bedste for at beskrive produkterne så nøjagtigt som muligt.
Hvis en tvist ikke kan løses ved fælles overenskomst mellem vores kundeservice og dig, kan du som kunde appellere til det generelle klagenævn. Telefonnummeret til det generelle klagenævn er 08-508 860 00.
Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i vilkårene og betingelserne til enhver tid. Ændringer af betingelserne vil blive offentliggjort online på webstedet. De ændrede vilkår og betingelser anses for at være blevet accepteret i forbindelse med bestillingen eller besøget på hjemmesiden.
Vi følger Forbrugerstyrelsens anbefalinger for e-handel. Kundeservice skal altid kontaktes via vores e-mail (info@olivewellness.se) inden for en rimelig tid. Klager skal indgives via vores e-mail. Reklamationer over defekte produkter skal fremsættes inden for en rimelig tid efter, at fejlen er opdaget, dog senest 1 år efter købsdatoen. Bemærk, at det defekte produkt og dets emballage skal opbevares, indtil sagen er afgjort. Hvis produktet ikke er på lager eller er udgået, kontakter vi dig, inden vi foretager yderligere behandling. Vi behandler normalt klager inden for 3-14 arbejdsdage. I tilfælde af en godkendt reklamation refunderer vi beløbet for din ordre inden for 30 dage.
Når du køber produkter på olivewellness.se, har du som kunde en 14 dages fortrydelsesret, som gælder fra det tidspunkt, hvor du har modtaget en vare, du har bestilt. Du er ansvarlig for at kontrollere, at leveringen og produkterne er uskadte ved modtagelsen af pakken.
Du har en fortrydelsesfrist på 14 dage fra datoen for modtagelse af pakken, forudsat at produktet returneres ubrugt i den originale, ubeskadigede emballage, og i tilfælde, hvor produktet er forseglet, skal forseglingen være ubrudt. Du kan derefter vælge, om du vil bytte det til et andet produkt eller få dine penge tilbage. Hvis du ønsker at bytte, skal du kontakte vores kundeservice, inden du returnerer produktet. I tilfælde af returnering eller ombytning betaler du selv returomkostningerne.
Produktet skal være ubrudt og ubrugt, men ifølge loven har du ret til at sikre dig dets egenskaber og funktioner. Ved udøvelse af fortrydelsesretten er vi berettiget til at foretage et fradrag for værdiforringelse i tilfælde, hvor produktet er blevet behandlet i større omfang end nødvendigt. Afskrivninger vurderes fra sag til sag. Åbnede og/eller brugte produkter tages ikke retur af sundheds- og hygiejnemæssige årsager. I tilfælde af en godkendt annullering af købet refunderer vi beløbet for din ordre inden for 30 dage. Du kan læse mere om den lovbestemte fortrydelsesret her.
Alle produkter skal returneres i uåbnet emballage.
Returneringer sendes til:
Olive Wellness Nordic AB
Svanegatan 9
23432 Lomma
Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, refunderer vi det beløb, du har betalt for varen, så hurtigt som muligt eller senest inden for 30 dage fra den dag, hvor vi modtog varen. Du skal selv betale returomkostningerne, når du sender varen tilbage.
Læs mere om loven om fjernsalg hos Forbrugerstyrelsen: http://www.konsumentverket.se/
Når du afgiver din bestilling hos os, skal du give visse personlige oplysninger. I forbindelse med din bestilling accepterer du, at vi gemmer og bruger dine data i vores virksomhed for at opfylde aftalen med dig.
Du har i henhold til persondataloven (PUL) ret til at modtage de oplysninger, som vi har registreret om dig. Hvis oplysningerne er unøjagtige, ufuldstændige eller irrelevante, kan du anmode om, at de bliver rettet eller slettet. I så fald bedes du kontakte os via e-mail.
Kontakt os
info@olivewellness.se
Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn